Klub horolezců Hrádek

Oficiální stránky horolezeckého klubu

Skály v okolí horolezecké chalupy Klubu horolezců Hrádek nad Nisou

Sektory v okolí:
Císařské údolí |  Fellerovka |  Horní skály |  Kozí hřbety, Ostrý vrch |  Janovice v Podještědí |  Skály u Jítravy |  Skály u Rynoltic |  Jonsdorf |  Oderwitzer Spitzberg |  Oybin |  Weißbachtal |

Naše tipy na lezení

Smrtka:

Přímá jižní - Nádherná cesta a tak trochu odvážná. Stojí za přelezení. Více informací zde

Vůbec celá tato skála je krásná  a hodí se i pro začátečníky.

10 nejnovějších cest

SKOROSPORTOVKA PRO VIKTORII, (HRADECKÝ ROH, Císařské údolí), VIIIb (Písk.Sasko), , 23. 9. 2020, Radek Černický, Petra Hornová, Stanislav Petrůj. Doprava ubíhající rampou pod převis, dále přímo přes dva BH na velký balkon. Namáhavě přes převis (kruh) a přímo k BH a na vrchol. (poznámka:Aby vás, kvůli možnému pádu na balkon, spolulezec dobře jistil, je lepší na balkóně dobrat . Kolem kruhu lahůdka s potřebou přidržet špičku pod převisem.)
LEVÁ ÚDOLNÍ SPARA, (HRADECKÝ ROH, Císařské údolí), VI (Písk.Sasko), , 24. 8. 2020, Radek Černický, Petra Hornová. Levou údolní sparu vzhůru asi tři metry mírně vlevo a plotnu pod zeď, traverzu doprava a zorostlim komínem na vrchol. (poznámka:Trochu hůř jištěno.)
HOLKY TO CHTĚJ TAKY, (HRADECKÝ ROH, Císařské údolí), VI (Písk.Sasko), , 24. 8. 2020, Radek Černický, Petra Hornová. V severní štěně pravou sparou tvořící písmeno "A" přímo na polici přímo přes bh stěnou ke kruhu.
DUHOVKA, (MALÁ KULIČKA, Kozí hřbety, Ostrý vrch), IX (JPK), , 1. 8. 2020, Ondřej Sojka. Levou údolní hranou n.v.
ÚDOLNÍ SOKOLÍK, (MALÁ KULIČKA, Kozí hřbety, Ostrý vrch), VIIb (JPK), , 1. 8. 2020, Ondřej Sojka, Vladimír Sojka. Středem údolní stěny do sokolíku a jím n.v. (poznámka:Boží)
INTIMNÍ KOUTEK, (HRADECKÝ ROH, Císařské údolí), VI (Písk.Sasko), , 12. 7. 2020, Radek Černický, Petra Hornová. Stejně jako cesta "Pětka pro Standu" až na balkón a odtud doleva asi 5 metrů a lahodným koutem nahoru na vrchol.
HNUS FIALOVEJ, (HRADECKÝ ROH, Císařské údolí), VI (Písk.Sasko), , 7. 2020, Radek Černický, Petra Hornová. Stejně jako cesta "Pětka pro Standu" až na balkón a odtud doleva asi tři metry a doprava ubíhající puklinou na vrchol.
PRŮLEZOVÁ, (HRADECKÝ ROH, Císařské údolí), III (Písk.Sasko), , 7. 2020, Radek Černický, Petra Hornová. Od Jihovýchodu traverz doprava kolem vyvráceného stromu do velkého kouta. Průlezem v koutě na předvrchol.
BLUE LINE, (VELKÁ SMRTKA, Horní skály), VII (JPK), , 4. 6. 2020, Radek Černický, Zdeněk Strnad(2). Na levém okraji východní stěny přímo převislým žebrem (BH) na polici, dále vpravo nevýrazným koutem až pod převis a přímo (smyčky) na vrchol.
ZKRATKA DO PEKLA, (HRADECKÝ ROH, Císařské údolí), VI (Písk.Sasko), , 6. 2020, Radek Černický, Stanislav Petrůj. Z police cesty "Zákaz pohybu" doleva spárou přes BH na balkón a libovolně na vrchol.